Da er det dags for å starte opp en ny prosjekttråd for mitt bygge.
Har nå bestemt for å bygge ny stereo i passaten, med (vel å merke) godkjenning av fruen hehe
Dette ble godkjent på grunn av en ting. Bygget skal være slikt at det skulle være plass til vårt enda ufødte barn (termin 2.11.10) og til barnevogna :P hehe
Vi får se hvordan det utarter seg
Jaja.
Over til bygget
Bilen er en 92 VW Passat 35i Stv.
Er blitt brukt til bilstereo en gang tidligere av meg, men nå skal alt endres der.
Utstyrsliste:
Ting som er kjøpt/ventes:
Pioneer AVH-P4200DVD (2010 modellen) Er på tur til Norge i dette øyeblikk, så den forventes om ca. 2uker.
Pioneer HD-Satelitt Radio modul (Er ikke mottak av signal i norge enda, men fikk den med på kjøpet) :P
Kicker KQ9 9-bånds SignalProsessor (Ventes om ca. 2uker)
Pioneer TS-E170ci 2-veis komponentsystem
Ting som ikke er kjøpt:
Dynamo(er)?
Batteri (så mange jeg trenger, men det får man se på når resten er bestemt)
Bassere/mid-bassere I dører fram og bak (Tenkte på 3x Focal Utopia 21WX i hver dør) Kjører FullComp. i framdører, og kun bassere bak muligens. Eller hva mener dere?
Forsterkere til diskanter og bassere.
Woofere må man også ha Type og størrelse vet jeg ikke enda, men her ønsker jeg gjærne innspill og forlag Tenker selv litt i retning 2x 12", 2x 15" eller noe annet gromt som finnes
Kommer med en ny update når varene er ankommet
Har nå bestemt for å bygge ny stereo i passaten, med (vel å merke) godkjenning av fruen hehe
Dette ble godkjent på grunn av en ting. Bygget skal være slikt at det skulle være plass til vårt enda ufødte barn (termin 2.11.10) og til barnevogna :P hehe
Vi får se hvordan det utarter seg
Jaja.
Over til bygget
Bilen er en 92 VW Passat 35i Stv.
Er blitt brukt til bilstereo en gang tidligere av meg, men nå skal alt endres der.
Utstyrsliste:
Ting som er kjøpt/ventes:
Pioneer AVH-P4200DVD (2010 modellen) Er på tur til Norge i dette øyeblikk, så den forventes om ca. 2uker.
Pioneer HD-Satelitt Radio modul (Er ikke mottak av signal i norge enda, men fikk den med på kjøpet) :P
Kicker KQ9 9-bånds SignalProsessor (Ventes om ca. 2uker)
Pioneer TS-E170ci 2-veis komponentsystem
Ting som ikke er kjøpt:
Dynamo(er)?
Batteri (så mange jeg trenger, men det får man se på når resten er bestemt)
Bassere/mid-bassere I dører fram og bak (Tenkte på 3x Focal Utopia 21WX i hver dør) Kjører FullComp. i framdører, og kun bassere bak muligens. Eller hva mener dere?
Forsterkere til diskanter og bassere.
Woofere må man også ha Type og størrelse vet jeg ikke enda, men her ønsker jeg gjærne innspill og forlag Tenker selv litt i retning 2x 12", 2x 15" eller noe annet gromt som finnes
Kommer med en ny update når varene er ankommet
Comment